شهیــــد سید مهـــدی طالبیـــــان

بسیج مسجد کاظمبیک بابل
شهیــــد سید مهـــدی طالبیـــــان

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام سیدمهدی طالبیان مقدم
از بسیجیان پایگاه علی بن ابیطالب ع مسجد کاظمبیک بابل است که به همت اعضای واحد دانش آموزی این پایگاه پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
شهید سیدمهدی طالبیان مقدم
نام پدر : آقامیر
تاریخ تولد :1345/01/01
تاریخ شهادت : 1361/08/24
محل شهادت : موسیان
نحوه شهادت : اصابت ترکش خمپاره به شکم و عفونت پس از جراحی
محل دفن : آرامگاه معتمدی بابل

بایگانی

آخرین مطالب

وصیت نامه شهید سید مهدی طالبیان مقدم

جمعه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۴۳ ب.ظ


 

 

بِسمِ رَبِّ الشُهَداء وَ الصِّدیقین

 

 

وصیت نامه شهید سید مهدی طالبیان

 

 

این جانب مهدی طالبیان فرزند آقامیر بنا به وظیفة شرعی خود می دیدم برای دفاع از اسلام، انقلاب و محرومین به پا خیزم و سلاح بر دوش گیرم تا حق مظلومین را از حلقوم ظالمان به در آورم. بر این اساس اعزام به جبهه شدم چون با رفتن به آن جا می توان به فریاد مظلومان رسید. ای مسلمانان جهان به پا خیزید و به رهبری نائب حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه)  کاخ های استکبار جهانی را فرو ریزید و پرچم توحید را بر بام کاخ ها به اهتزاز در آورید. ای مردم ایران شما امروز کاری کرده اید که فردای تاریخ از شما درس خواهد گرفت. الآن لحظات آخر عمر ظالمان است، تا این لحظات آخر ظالمان هم سپری شود تا ابد برای همیشه از شرّ  شما محرومان رها گردد.

 

 

 مادرم و پدرم شما امروز چون کوه در مقابل دشمنان ولایت فقیه بایستید. توهین به ولایت فقیه توهین به اسلام و شهداست و هرگز اجازه ندهید توهین به امام بکنند. مادرم: وقتی شهید شدم از تو تقاضا می کنم لباس سفید بر تن کن و شربت تعارف کن و به همه بگو دامادی پسرم است و هرکس گریه می کند بگو از ما نیست. خواهرم وقتی که شنیدی برادرت شهید شده است زینب وار به خیابان بیا و پیام شهدا را به گوش محرومین برسان و درنظر داشته باش پیام شهدا همان پیام امام است.

 

 

 برادرم محمد تو هم وظیفه ای مهم برای حفظ خون شهدا داری و میدانی که حفظ خون شهدا پیروی از ولایت فقیه است. در ضمن تمام کتابها و روزنامه ها مجله ها و بریده های جراید را بتو می سپارم و هرچه میخواهی بکن و برادر کوچک من شما هم سعی کنید که هر چه امام گوید اجرا کنید.همیشه با بچه های خوب بازی کنید.

 

 

در آخر از همه ی مردم و آشنایان و دوستان تقاضای عفو می کنم و از آنها میخواهم که گناهانی که مرتکب شدم در نزد خدا ببخشند و آخر وصیت من به شما این است که بعد از هر نماز این دعا را بخوانید.

 

 

خدایا، خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

 

 

به امید ظهور بقیه الله آخرین ذخیره الهی. والسلام علی من اتبع الهدی...

 

 

 

 

شهید مهدی طالبیان

 

نامه بیمارستان شهادت مهدی طالبیان

 

 

۹۹/۰۵/۳۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
میثم میثم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی